torsdag 19 februari 2009

Dubbelhakorna svingar ikapp med valkarna och hjärnan går på tomgång.......

Hade verkligen en kalaskväll igår!! GI2211 är nog den bästa klassen genom tiderna utan konkurrens! Att så många härliga själar lyckades bestämma sig för samma inriktning samtidigt! Tacksamheten är ett faktum..

Festen igår bestod av dans, sång, glaskrossning och väggmålning i form av rödvin.. Tokhärlig stämning och suget efter en repris är påtagligt redan "dagen efter".. Alla har ju trots allt inte varit med ännu, till både vår och deras besvikelse, och vi lever ju i rättvisans land så festfix för alla saknade ståuppare måste ordnas!

Jannike och Maddis var lika fantasiska som alltid och många intressanta, om än vissa utav dom mindre intelligenta, samtalsämnen bearbetades..

Lustar väcktes till liv under kvällen, vissa behärskades, andra inte.. Fix-me-up var kvällens oslagbara tema...

Idag har varit en dag som nog skulle passa PRO:s medlemmar.. Föreläsning i alkoholångor och med hjärnan liggande kvar på sovkudden.. Lite tid ihop med Miss J som är en jäkligt fenomenal tös!

En kvällsrunda på stan med lilla mamma... Handlade på de ställen vi hann innan vi avslutade shoppingrundan på hemmakväll med 1kg lösgodis och en film.. Lösgodiset är helt och hållet mitt fel, och nu sitter jag här mätt och undrar varför jag ville ha det från första början?! Känns som att det där är ett ständigt återkommande problem för mig, så varför lär jag mig inte? Kan det bero på att om jag bara får köpa NÅGOT och bära det i en påse så är mitt shoppoholicbehov nöjt, eller vad fasen är problemet?

Nu ska jag släpa min kroppshydda till soffan och försöka kväva den under gosefilten..

Natti natti!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Köp bara äckligt godis vettja:o)
Kram //LG