söndag 22 februari 2009

Spooked!

Kl är nu 23 och det är någon som ringer på min dörr.. En kille som jag aldrig har sett förut hänger utanför.. Och envis är han också.. Inte tusan att jag vågar öppna!! Hur ska jag våga sova nu när jag är galet mörkrädd i vanliga fall? Och jag som har min första vfudag i morgon...

Ska upp i ottan och gå in till city.. Hoppas på att få fart på musklerna som har legat i ide och kanske få några vägbulor mindre på magen... Man ska ha ambitioner!

Kommande vecka ska jag inte äta godis!! Jag är hemsk.. Har ätit godis hela helgen och även tryckt i mig poppe och glass ikväll.. Dvärghamstrar har jag hört talas om men just nu är det en jättehamster som syns i spegeln.. Vågar inte studera den för är rädd att jag ska kilas fast mellan kinderna.. SKÄRPNING!

God natt.. Hoppas att ni får sova gott i alla fall...

0 kommentarer: