onsdag 18 februari 2009

Full rulle!

Vandrande kolli idag, men ett relativt glatt sådant. I kväll kommer lilla mammsen på besök och hon stannar ända tills på söndag. Ska bli roligt att få några dagar ihop det sker ju inte så ofta numera eftersom att jag avskyr Katrineholm ungefär lika mycket som jag avskyr kyla.. Mammsen fyller år på lördag! Får se hur jag ska styra upp det.. Eftersom att bror Frulls jobbar hoppas jag på att Henkis och Nenis kan komma hit. Håller tummarna för att de är lediga! Lite själviskt syfte där också, min svägerska är nämligen en av de mest älskvärda och kloka människor jag någonsin har haft nöjet att lära känna. <3

Ska försöka tejpa upp ögonlocken nu så jag kan göra klart förberedelserna inför tvärgruppsredovisningen.. Taktil perception.. kan sammanfatta det hela: Får vi ingen beröring dör vi... Det kanske är ett argument som alla one-night-stand-lovers kan använda sig av?

Bäst jag sätter fart nu.. Måste hinna ner till city och fixa lite också.. Klassfest ikväll!! Tjohoo!!! =D Ska hinna städa, handla och genomgå en extreme makeover innan dess.. Wish me luck!

Ha en underbar dag!!

0 kommentarer: