fredag 14 augusti 2009

Fasen också!!!


Jag var bara tvungen =(

Nu är dessa på väg hem till mig, ev i en för liten storlek men det kan inte hjälpas.. 400 kr för höstens måste! Inte min stil alls, men det kanske kan bli? Trots att man är en stundentloppa vill man skutta omkring välskodd! Hoppas bara att de sitter som de ska nu så man slipper lägga ut 1000-lappar på skovskavsplåster & nya skor... Då kunde jag ju lika gärna köpt de högklackade på en gång, som jag egentligen ville ha men var för snål för att köpa... Eller neä, för fattig är den bistra sanningen... Men jag är inte bitter!

Håller på att bli CRAZY! Det finns såååååååååååååååååå mycket snygga stövletter/stövlar/pumps till hösten så jag skulle behöva bli miljardär för att kunna stilla skobehovet! Håller tummarna för att det dimper ner rabatterbjudanden i postlådan SNAAART!!!

Egentligen är jag ju en high-heels-tös men jag antar att dessa är lite mer användbara och praktiska i höst/vinter.. Trots allt är det tur att det kommer så mycket snygga kläder & shoes varje höst annars skulle man inte stå ut i det här frusna, gråa landet.

0 kommentarer: