söndag 16 augusti 2009

Still going shoe!

Beställt ytterligare ett par boots.. Tro nu inte att jag har fått fnatt.. Bara att vissa skoprydnader bara finns på nätet och det gör att hela det där "skoprovningsmomentet" blir lite komplicerat. Visst kan jag trycka upp min fot mot dataskärmen men min T-rexfossing slukar liksom allt vad skor heter då och får de tilltänkta skoparet att se ut som en fingerborg, eller tåborg i det här fallet... Tåborg, hmm?


Så då får man helt enkelt lov att "låna hem" de skor man är intresserad av, prova i godan ro och sen skicka tillbaka de man inte vill ha. Genom att välja fakturabetalning slipper jag krångel med pengar hit och dit, så skickar jag tillbaka en vara så är det lugna gatan sen..



Ville egentligen beställa de här stövlarna då jag gillar klacken och modellen på stöveln, men tydligen är skaftet gjort för fotbollslår så det var bara att glömma.. Även om jag jobbar på mina ridbyxlår ;)


Så jag har beställt dessa!


Diggar modellen, men fulkomligt avskyr den feta, låga, felplacerade klacken! Men jag hoppas på en positiv överraskning, man lär ju kunna powerwalka växjö runt i dem i alla fall ;) Tror de kan se ok ut med stuprörsjeans och min blivande höstjacka, som kommer bli min så fort jag får en rabattkod med posten, he he..

0 kommentarer: