tisdag 25 augusti 2009

Har blivit ruinerad av mina tjejer...

Hamnade visst på stan på eftermiddagen... Lyckades hooka upp med 3 av mina vänner; Aima, Vero (Moda) & Gina (tricot) & de länsade plånboken samvetslöst! Men oj oj oj va roligt det var! =)


"Vero"



Underbara Aima!! Hade kunnat handla ihjäl mig,
dom har sjukt mycket snygga grejer nu!



Allas vår vän "Gina", som dagen till ära
var undernärd pga alla köpgalna växjöbor..

I övrigt har jag haft min första föreläsning idag på butikschefsprogrammet som jag fr.o.m idag ska läsa på distans. Verkar lovande & dessutom hade jag lyckan att träffa en trevlig växjöbo som sa att jag kunde samåka med honom när det behövs. Great! =)

I morgon är det jobb 8-12 följt av möte med Ulf från Högskolan i Skövde. Kommer bli ytterligare en intensiv dag, men det är bara kul! Ska kanske tillägga att jag jobbade min första dag på mitt nya jobb igår & det var grymt roligt! 9 timmmars arbetstid sa bara svisch, hoppas att det fortsätter vara högtryck, I like it!

Blev besviken på sommarens sista lön & har sagt till mig själv att jag aldrig kommer ödsla bort en till sommar på att jobba vaken natt. Men snackar vi sovande så är intresseflaggan i topp!

Cissi är fantastisk nog att hjälp mig massor med Scottisen den här veckan & jag är sjukt tacksam för det, men jisses vad jag saknar min pålle! På torsdag ska jag äntligen lyckas få tiden att ta mig till stallet, längtar!

Nu ska jag vila up mig inför i morgon, sömnbristen har varit ett faktum de sista dagarna...

Hoppas ni njuter av tillvaron & inte minst sommaren som kom tillbaka!

*Vink*

0 kommentarer: