måndag 3 augusti 2009

Lily Lolo!


Idag kom det! Är helt förbluffad över den snabba leveransen! Varorna skickades trots allt från England..

Så... Egentligen är det ju lite tidigt att uttala sig om produkterna då jag bara har provat en foundation lite snabbt alldeles nyss, men jag kan ju i alla fall dela av med mig av mitt första intryck =) Gosh!! Lily´s foundation är helt amazing! Den känns verkligen skön att ta på & blir direkt som ett med huden. Huden blir alldeles len & får en fin lyster utan att se spacklad ut. Jag diggar den!

Har ju som jag tidigare skrivit, inte provat speciellt mycket mineralsmink men nu kan jag garantera att jag aldrig kommer att vilja använda något annat!
Har precis lagt in en till beställning, men den här gången blev det solpuder i 4 olika nyanser, tihi.. När man kan beställa små provburkar för £ 0.99 är det ju bara att testa på!



Paketet bestående av 1 full size mineralfoundation, 1 ögonskugga & 3 provfoundation´s.
Trots att det bara är 0,75 g i provburkarna så räcker det flera omgångar. Det syns inte ens att jag har varit i en av burkarna & grävt så inte nog med att det är billigt, skönt & bra utan det är dessutom drygt!

Uppdatering om mina bronzers kommer så småningom =)

Nu ska här städas & hängas tvätt. Funny!


0 kommentarer: