fredag 21 augusti 2009

Ugly betty 2!

Fy! Känner mig som något som råttan har släpat in idag.. & nej, jag menade inte katten, katten står högre på näringskedjan & somliga dagar är man faktiskt lägre än en råtta.. Idag till exempel.. Börjar se ut som en boll i ansiktet, finns risk att mina före detta klasskamrater börjar dribbla omkring med mig när de får se mig.. Men inte fasen blir man slimmad av att klaga!

Just nu är det svårt att avgöra vilken bild som föreställer en hamster...

& anledningen till att jag visar den här bilden är endast att ni, & jag också förhoppningsvis, ska se skillnaden så småningom.. Men hey, pengar är ju allt som räknas & jag är ju garanterad fast lön 6 månader framöver! PEPP!

Fick hem stövelpar nr 2 idag! Gillar dom också! Huuu! Men eftersom modellerna inte är det minsta lika & eftersom jag jobbar i helgen trots allt, så är jag fasen värd båda!

Ber om ursäkt för det deppiga kortet & det spyfärdiga inlägget, I´ll be back tomorrow i bättre skick. Var bara tvungen att ösa ur mig lite.. =P

0 kommentarer: