torsdag 20 augusti 2009

News flash!

Jag bara bara rullar iväg med dagarna, bokstavligt talat, & blogguppdateringen blir lite bortglömd.


I förrgår var jag hemma hos Jannike-tös! Fick ta chansen att uppvakta henne lite i efterskott =) Vi åt.. Ovanligt va? Blev bjuden på rabarberpaj & vaniljsås till varmrätt, mumma! & efterrätten bestod av Ben & Jerry´s ----------->

Trots att alla campus pratglada invånare också befann sig på ICA & försökte klistra fast mina öron vid frysdisken så lyckades jag till sist smita undan med glassförpackningen i tryggt förvar. Absolut trevligt att prata av sig lite men jag var ju faktiskt på väg till mästarinnan i snack ;) så det kändes lite mer important...

Blev en riktigt go kväll! Jannike & jag försökte se "A walk to remember".. Gick väl sisådär.. Såg gjorde vi väl, men ingen utav oss uppfattade nog vad som sades, våra röster glupade liksom tv-ljudet. Vi var inställda på att äta & när vi väl kommer igång så äter vi allt, även ljud ;)



Hoppas på fler kvällar ihop med J snart igen! Man kan ju hoppas för det är förbenat trevligt! =)

0 kommentarer: