fredag 12 juni 2009

Då var det helg igen!

Idag har jag varit aktiv! Var på brandskyddsutbildning i morse inför mitt stundande sommarjobb.. Var intressant & jag insåg att damn vilket ansvar jag har om det skulle börja brinna när jag är on duty.. Gäller att kolla upp brandsläckare & utrymningsplan när jag går min inskolning nästa vecka.

Eftermiddagen jobbade jag på Vila. Skojsigt värre! Lyckades brotta ner köpdemonen inom mig & tala till den förnuftiga delen av hjärnan. Den är liten men uppenbarligen så finns den där någonstans! Önskar att min plånbok var mer lik en jojo-bantare än en såpbubbla..

I dagsläget är det enda beviset på att jag faktiskt har ett bankkonto mitt visa-kort.. Anledningen till min ännu strängare köpdiet är att jag nästa söndag får ner min Scottis!! Något tidigare än väntat men välkommet! =) Problemet är bara att jag måste köpa nya ridkläder & vad jag har sett har jag inte fått någon donation än så länge.. Blir till att rida i bikini de första veckorna.. Har så många bikinis att jag kan bada i dom.. *Blink Blink* (Cillanhumor här! ..& ja, den är så torr att brandförbud utvarnas)

Jisses vilket meningslöst inlägg! Nu ska jag fördriva tiden i väntan på att filmen börjar kl 22.. Kanske kunde använda tiden till att ändra bloggdesignen eftersom jag inte vet hur man gör, eller så kan jag pilla i min bleka navel. Tack för det piercingen!

0 kommentarer: