tisdag 16 juni 2009

Sleeping beast!

Utpumpad är vad jag är nu! Sov drygt 6 timmar i natt & från kl 8 till kl 21 ikväll har jag varit på utbildning samt gått inskolning på det blivande sommarjobbet.. Lite mör måste jag erkänna att jag är. Men jobbet verkar superbra! Glad, pigg & trevlig personal! Dessutom träffade jag många trevliga tjejer på utbildningen idag varav en utav dem ska vara på samma gruppboende som jag. Hon bor granne med mig visade det sig, ha ha!

Blev lite piggare ikväll av att 5:an visade dubbelavsnitt av Desperate Housewives!! Det var den överraskningen som gav mig tillräckligt med energi för att skriva det här iq-befriade inlägget :)

Mina från början, midsommarplaner i k-holmet, har blivit ändrade. Eftersom att min sockertopp kommer hit på söndag! Ska bli sååå kul att få vara i stallet igen & bara mysa! Känns bara lite nervigt att han ska färdas på vägarna i slutet på midommarhelgen när trafiken (& folk) är helt galen, men det kommer nog gå bra...

Min Scottis & hans gamla hagkompis Don.
(hoppas att du vilar i frid... )

Såå istället för att vara med min underbara familj kommer jag alltså att spendera midsommarhelgen med massor av snask, eller kanske en cheesecake med daimkulor =P

Ha, kommer knappast hinna med så mycket annat än häst, kisse & jobb i sommar men det är det helt klart värt! Jannike, tro inte att inte du finns med där i kalendern du också ;) Dessutom har jag andra älskvärda människor som jag absolut inte vill vara ifrån en hel sommar. Men jag ska nog få ihop det! =)

Det konstigaste med att kliva på hästkarusellen igen är nog att jag för första gången på många, många år kommer att få göra det ensam, utan Jenny... En ängel & den underbaraste kompis man kan önska sig! Vi har upplevt mycket ihop & det kommer kännas otroligt tomt att inte ha henne & Puzzle som boxgrannar...


En vän att räkna med, både i med- & motgång <3

Nu måste jag hoppa i säng.. 8 i morgon bitti är det dags igen!



Sov så gott! / Trasan & Cillisen

1 kommentarer:

jen sa...

Instämme!!!
Det är jätte tomt utan dig där ute :( Ingen jag kan dela glädje och sorg med där.
Värsta smilet har jag där på bilden ser jag.
Om två dagar kommer plutten till dig va??
Spännande, då får jag i alla fall se han lite här då och då kanske??
F ska köpa en ny häst. Kommer den 27 juni. Spännande med nuinkomna hästar.
Är du i K-holm vecka 29?

Glad midsommar!
Ta det lugt i kväll.
Kram