lördag 13 juni 2009

Money money money, must be funny, in the rich man´s world

Sov bort halva dagen precis som planerat,o nej jag har ingen ångest. Ibland är det bara så skönt att ligga i sängen hela dagen & veta att man inte behöver göra ett skvatt. Är det dessutom som idag, grått & blött ute, så ser jag det bara som en bonus. Alla väder har sina fördelar :) den enda lilla nackdelen skulle väl vara att kvalmigt väder ger mig huvudvärk på beställning....



....men en liten kaffeslurk tog hand om den saken!

Har inte gjort många knop i övrigt...Blev bjuden på tacos. Mumma! Det var något jag dagdrömde om när jag var utomlands så gissa om jag njöt!


Gick & handlade lite gott gott till kvällen, hade ändå redan ätit en godisbit & det är ju trots allt lördag, men nu är jag inte så sugen längre.. Till & med mina smaklökar lider av beslutsångest!

Tv-tablån kvällen till ära är lika mager som superskinnydeltagarna & jag tror det blir till att fixa lite te, tända lite ljus & slänga på "Mannen som kunde tala med hästar"

Hoppas att ni får en trevlig lördagkväll & ursäktar mitt gråa inlägg.....

0 kommentarer: