fredag 17 juli 2009

Good morning sunshine!

Idag kommer det bli varmt för redan nu är det svettigt - härligt!! =D


Har hunnit handla på Willys, tappat bort mina nycklar & letat efter dom i drygt 30 min för att slutligen hitta dom skrattandes i botten på väskan.. & nu är jag at home & ska äta lite frukost innan jag ska cykla till min älskling (Scottis alltså, så ni inte tror något annat hi hi). Har nästan bestämt mig till 100% att strunta i att sova idag.. Solväder var länge sedan man fick njuta av & den här feberbrännan behöver verkligen få sig en omgång i rödskinnsringen! Medeltemperaturen idag räknas bli 25 grader, tjohoo!

Så även om mina mörka ringar under ögonen, efter en natts jobb & snart ett dygn i vaket tillstånd, kommer att skrynkla ihop sig i solen så ska jag fasen lyckas få lite färg idag!


Projekt "burn" inleds.... NU!

0 kommentarer: