söndag 19 juli 2009

The Rachel Zoe project!

Har tur som hinner se "Rachel" innan jobbet, åh som jag har längtat efter det programmet! Hoppas att det kan leva upp till min förväntningar bara, vi ju få lite användbara tips...

Dagen annars.. Finns inte mycket att berätta. Jobbade natten i natt & i samma stund som jag gick av blev det en blöt & kall cykeltur till stallet i spöregn & isvindar, brrr! Hämtade min frusna häst i hagen & gnuggade honom torr med en handduk, wax on, wax off! Blev till att slänga på ett regntäcke innan han fick gå ut i busvädret igen.. Sen var det hem i full rulle & försöka tina upp mig själv.. Måste erkänna att jag känner mig lite hängig nu.. Kanske inte var så lyckat att gå runt i blöta kläder drygt 2,5 timme.. Vill inte bli sjuk!! Buhuu!

Blir till att ta bussen till jobbet ikväll för nu har jag fått nog av att gå omkring i wet t-shirt inspirerat mode!

Hoppas ni har haft en härlig helg & får en ännu bättre avslutning!


Tarzan som liten jamare :)

0 kommentarer: