onsdag 29 juli 2009

Ska jag också fastna?

Har läst så himla mycket bra om Lily Lolo´s mineralsmink så nu var jag bara tvungen att prova! Har precis klickat hem en mineralfoundation (full size) 3 prover på samma foundation fast i andra nyanser, eftersom att det är lite svårt att avgöra via nätet vilken som passar min hudton bäst, och en ögonskugga.


Allt detta till den nätta summan 280kr! Kanske inte låter så billigt men med tanke på att man i handeln & även hos Nelly.com, får betala 250 kr för en mineralfoundtaion var detta ett klipp! Nu hoppas jag bara att produkterna är lika bra som utlovat, men det tror jag nog =)

Visserligen använder jag bara puder eller foundation när det är fest på g, men varför inte använda något som vårdar huden samtidigt när man ändå är igång? Mina förhoppningar är stooora!


Dagarna i Malmö har varit helt underbara!!


Så mysigt att få träffa en tå av familjefoten! Henke & Nenisen!! Har nog tack vare suverän service & fantastiska kockar gått upp 10 kg, men trivselvikt kan väl inte vara något negativt, he he.. Vi har frossat loss ordentligt & ätit fruktpajer med vaniljsås, godis, chips osv. Med andra ord - Allt man kan äta, det har vi ätit =)
Det har varit så kul att få tid ihop med det vackraste paret på jorden & det känns som jag är en ny människa sen jag lämnade Malmö i eftermiddags. Kan tillägga att min hemlängtan var lika med zero! Malmö är en underbar stad & om mina sötisar stannar där kan jag nog tänka mig att bygga bo där jag också =)




Nenisen är den klokaste & sundaste kvinna som finns! Hon är förtrollande vacker på utsidan men jag kan lova att hennes själ är ännu vackrare, något jag inte trodde var möjligt. Hon har peppat mig till förbannelse de här dagarna & har lyckats med att få mig att vilja förändra så mycket. Med Nenisen stöd kan & vill jag! Jag har aldrig träffat någon som har så sunda värderingar, som har ett sådant djup & som är så godhjärtad & seende. Det finns inte en enda elak cell i den kroppen. Alla människor förtjänar att ha en Nenis i sitt liv, men den här Nenisen är min! Om det finns änglar så är Nena tveklöst den ängeln som alla andra änglar strävar efter att efterlikna.

......Tyvärr Mia Törnblom, Nena är grymmast!

Nu ska jag ta med mig jamaren & mysa ner mig i soffan...

0 kommentarer: