fredag 17 juli 2009

Orkar inte!

Orkar faktiskt inte vara vaken längre.. Känner mig lite halvt groggy här..

Kom ut i solen trots allt, men det blev sent & solen & molnen påminde om myrornas krig i tv:n,. Sol! Moln! Sol! Moln! så höll det på.. & dessutom höll jag på att klösa benen av mig pga gräset som irriterade sjukt mycket idag. Sen hade alla traktens kryp festival på min gräsmatta, blä!

Därför man åker utrikes när man vill ha sol, då slipper man ifrån de där små sakerna som ska sitta & kittla & bita en överallt.. En solsemester skulle vara så så gött nu men min ekonomi har gjutit fast landningsställen i den svenska jorden så det blir nog inget med det.. Men det kommer nya tider! Dessutom kanske jag har lyckats hitta en tjej som kan hjälpa mig lite med Scottis både ekonomiskt & tidsmässigt. Har inte träffat henne personligen ännu men hon ger ett bra intryck så här långt så jag hoppas att hon & Scottis kommer överens. Skulle underlätta lite inför den ångestframkallande hösten som kommer emot mig i turbofart, var fasen sitter handbromsen undrar jag? Jag är inte redo, inte än... Jag röstar för sommar året ut!

Så nu ger jag upp & kryper ner mellan lakanen en stund, sängen är 1 meter bort men ändå längtar jag redan dit. Natti!

0 kommentarer: