lördag 11 juli 2009

Läggdags!

Har precis tagit min andra dusch den här morgonen & ska strax krypa ner i sängen.. Hade lyckan att få cykla hem i ösregn, det tajmade mig precis när jag satte mig på cykeln på väg hem från jobbet - aah! Så fick en ofrivillig dusch med kläder på vilket ledde till att jag var tvungen att ta en ovanligt lång frivillig dusch för att få tillbaka känseln i fötterna & kycklingklubborna. Kan inte påstå att temperaturen var sommarlik direkt...


Dock passar vädret mig utmärkt eftersom att sömn nu verkar vara ett kanonbra tidsfördriv en dag som denna. En natt avklarad, två kvar.. Men jag trivs så himla bra på jobbet så det känns inte ens betungande, skumt...

Nu ska jag gömma mig här i min borg, stänga av alla mobiler & bara dröna tills det är dags att gå upp igen & ta hand om min lilla pålle. Hoppas att jag hinner se en film innan jobbet också, känns som evigheter sedan.. Jag ska göra mitt bästa! & sen ska jag fasen få till ett biobesök - snart! I alla fall den närmaste månaden =)

Ha en härlig dag & hoppas att vädergudarna är på bättre humör hos er

Avslutar detta meningslösa inlägg med ett desto klokare citat:
Om man söker efter regnbågen får man faktiskt stå ut med lite regn


Suss!!

0 kommentarer: