torsdag 16 april 2009

Ångesten knackar på dörren...

... jag har inte lyckats komma någonstans med pluggandet. Vad gör jag egentligen?? Började dagen med en promenix till ica med snyggt sällskap och tryckte i mig en sandwich.. Har verkligen tagit till mig tipset om att människor som hoppar över frukosten går upp i vikt.. De artiklar jag har läst har inte nämnt någon speciell frukost så eftersom jag började dagen med "mackan" borde det betyda att glassen gjorde mig smal =)

Nu är kl massor och jag tycker det börjar bli dags att plugga nu, men först måste jag städa eftersom det ser ut som jag har råttuppfödning i lägenheten, dammråttsuppfödning. Dessutom är det en väldigt sällsynt ras, dammråttor som är framavlade på en katt och inte vilken katt som helst utan en svanslös, hankatt som är kastrerad! Kom igen nu gott folk! Jag säljer avkommorna för en billig peng...

Fick kort från Monica idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Åhh, jag blev så så glad!!! Min böna befinner sig på Franska Rivieran men lyckas ändå trots avståndet, med att underhålla mig. Älskar Dig Monica min underbara vän!! I sommar är det du och jag som tar en resa någonstans, även om det så bara är det till Gbg så ska vi fasen busa till det!

Hörde ifrån Björnen idag också, det var länge sedan nu och hans omtanke värmde...

Ha en underbar kväll i solen och hoppas ni ursäktar min frånvaro den här veckan...

Hasta la vista!

0 kommentarer: