torsdag 2 april 2009

Glasspremiär!! (=Cellulittider)

Har varit i Olympen idag 13-16.30. Trodde timmarna skulle kännas oändliga eftersom att solen sken lockande utanför, men föreläsningarna var faktiskt roliga idag så det sa bara svisch! Eller kan det bero på att jag fick mitt livs bästa deklarationsbesked idag?!! =D

Har tagit årets första pinnglass i dag, mummsfilibabba! Provade den nya sandwichsmaken men måste nog erkänna att originalet är godare. Men hade i alla fall en mysig glasstund med klassen!

Efter humanbiologin gick jag och Palle och mös lite här på campus, innan vi gick upp till ica och köpte lite..... GLASS! Varsin nogger blev det sen rullade jag hem med Palle fastkilad i bukfettet..

Kvällen kommer tillbringas hos Jazi som har bjudit mig mf.l på tjejmiddag. Ska bli mysigt.

Tack Jannike & Maddis för jackrådet.. Nu ska jag klicka hem en svart skinnjacka innan jag tar tag i diskberget...

Ha en underbar kväll i vårsolen!

0 kommentarer: