tisdag 28 april 2009

Tack för pump-påminnelsen =D

Nu är jag galet trött! Men jag vet att i samma ögonblick som jag tvättar bort fransarna (fyndigt där, ögonblick.. ha ha...), så kommer jag att vara pigg igen.. Är bra sugen på att vara lite trynliknande och vältra mig i lakanen..

Inbillade mig att jag skulle få så mycket gjort idag, men det belv inte riktigt så.. Golvet behöver fortfarande rakas och en allmän uppfräschning känns nödvändig, men det får vänta.. Tills torsdag! Ni märker ångesten här va? Men i morgon är det fullt upp! Just nu är jag galet nervös inför provjobbet, har varit lite trött den sista veckan.. Försov mig i morse.. Vaknade i samma stund som min klasskamrat rullade förbi med bilen, ca sju minuter i åtta. Och vi skulle ha varsin lektion 8.25. Panik!! Behöver väl egentligen inte poängtera att både utseende och hjärna blev kvar hemma i lägenheten, men vi hann i alla fall! Sen att jag har gått och sett ut som en fågelskrämma hela dagen hör ju inte hit. Kanske kan bli min nya karriär om provjobbet går åt skogen? Hoppas och ska försöka undvika att jag försover mig i morgon. Mycket packning att ta med eftersom att jag ska leda lektioner, vara "elev" på en konditionslektion, jobba och sen ut i skogen och orientera med några klasskamrater som delar min tidsoptimism. Tror jag kommer vara rätt mör på kvällen... Dessutom hade jag fått mail från stallet att det passade att jag kom ut i morgon och tittade på stallplatsen för de stallansvariga ska åka bort över helgen.. Så nu måste jag försöka trycka in det någonstans.. Någon som har extra dygnstimmar att ge bort?

Har planerat Valborg lite halvt också med härliga personligheter! Verkar som det kan bli en lugn och avslappnad kväll, helt perfa!


Saknar dig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sov gott alla härliga människor!

0 kommentarer: