onsdag 1 april 2009

Karin, jag följer ditt exempel ;)

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter? Frida Cecilia Ermin
Smeknamn? Cilla, Cissi, Sillen.. Hmm, påhittiga vänner man har ;)
Låt som när du är ledsen, sörjer till? Ska jag bara välja en?! Hmm, i skrivande stund får svaret bli "Kärlek är ett brev skickat tusen gånger"
Beroende av? Allt som är ätbart.. och kläder som hjälper mig att dölja michelinkroppen...
Vad tror folk om dig? Det skulle jag gärna vilja veta...
Stämmer det? Om jag visste vad folk tror, kanske?
Vad får du oftast komplimanger för? Vet inte...
Vad säger du för att imponera på någon? Det bästa är nog att säga så lite som möjligt...

Hur imponerar man på dig? Genom att få mig att ändra mina tankar, uppfattningar och synsätt i olika situationer.
Brukar du skratta för dig själv? Jag har långa konferenser med mig själv dagligen, ha ha...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Kanske de du, hihi. Kram
Var bor du? Småland
Trivs du där? I´m loving it!
Äger du några converse? Nope, men blir jag sugen kan jag ju hämta några av dom som hänger i trädet..
Sprit, cider, vin eller öl? Jag vägrar välja!
Brukar du bli för full? Nej nej, men för glad har hänt ett par gånger...
Vad har du för mobil operatör? Telenor och Tre...
Är du allergisk mot något? Jordgubbar och färsk tomat...
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer, ibland svarar jag inte alls...
Vem ringde du senast? Palle
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Ute om tio sekunder
Antal timmar sömn inatt? drygt 5....
Sov du ensam? Nope, tillsammans med min håriga, svanslösa sambo..
Brukar du komma i tid? Ibland...
När mår du bra? När jag inte är sjuk... Kuggfråga?
När blev du fotad senast? Idag av Maddis
Hur känner du dig nu? Lugn...
Vanligaste färg på dina kläder? Svart, ett säkert kort...
Vad tycker du om dina fötter? Ser dom så sällan så jag vet faktiskt inte..
Vad saknar du? Någon speciell...
Hade du en bra kväll igår? Oväntad men rolig!
Favoritdryck på morgonen? Vatten..
Rakar du benen? Ehh, ja?!
När brukar du oftast gå och lägga dig? 00.00-01
Är du blyg? Ibland...
Sysslar du med någon idrott? Tänker mycket på idrott räknas det?
Vill du hellre ha mail än brev? Nepp, men mail är ju bättre än inget..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Utan tvekan, JA!
Har du spytt offentligt? Neä jag brukar spy på toaletten...
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Känns som könsbytet vore en tillräcklig aktivitet i sig..
Är du nöjd med ditt liv? Jaa, livet i sig är väl en tillräcklig anledning?
Är du bortskämd? Beror nog på vem du frågar, men mitt alter ego säger nej..
Vad gör du i morgon? Sover, går på föreläsning och sen tjejmiddag!
Vad är det värsta du vet? Djurplågeri/misshandel/pedofili/krig... Och svek...
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag slösar aldrig, jag investerar...
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Magnus Samuelsson!
Vad längtar du till? Ännu en eftermiddag i vårsolen
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, eliten!
Vad använder du för shampoo? Charles Worthington
Vad är det finaste du fått? Min familj...
En speciell dag du minns? En kväll i Thailand när bror Fritjof rörde mig till tårar...
Tycker du om någon just nu? Ja jag är ingen robot...
Du samlar på? Ögonblick...
Gröna eller röda äpplen? Billigast vinner, man är ju student!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Beror på vem jag är arg/ledsen på..
Gillar du golf? Har bara provat en gång men jag gillade det!
Vilken tid gick du upp idag? Kl ringde 07, och jag gick upp 7.45. Tacka vet jag snoozen...
Har du sovit i din egna säng inatt? Min och min, vi är två som betraktar den som vår...
Har du strumpor på dig nu? Ja, på fötterna...
Är det okej att gråta? För andra absolut, men gillar inte att göra det själv...
När grät du senast? I torsdags (visste att den där "svara ärligt frågan skulle slå tillbaka")
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Dela med mig..
Bär du glasögon eller linser? Helst inte...
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Näe, men jag föredrar att folk har kläder...
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Vanligtvis efter att jag har vaknat...
Har du piercing? Japp i naveln...
Vill du gifta dig? Ser ingen anledning...
Vill du ha barn? I dagsläget - helst inte!
Solar du ofta? Nej.. Använder hellre "gul-utan-sol"
Är du bra på att laga mat? All mat man gör själv är från helvetet...
Är du flygrädd? Nej, jag gillar start och landning men det däremellan är bara såå tråkigt...
Hur vig är du? Beror på vem man jämför med..
Är du musikalisk? Jag har i alla fall taktkänsla och är inte tondöv.. vad jag vet...
Vad dricker du helst när du är törstig? Något flytande..
Vilken är din favoritglass? All glass!
Tror du på ett liv efter döden? Jag hoppas...
Tycker du om sushi? Helst inte..
Vad äter du helst när du ser på film? Allt jag kommer över...
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej...
Har du tandläkarskräck? Inte numera, jag har lärt mig att undvika dom...
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Dygnet runt!
Vilken ögonfärg har du? Grön
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja.
Biter du på naglarna? Nej, de är självutrotande..
Röker du? Händer att jag är en ofrivllig passiv rökare...
Hur ofta tränar/motionerar du? Definiera ofta...
Senaste låt du hörde? Lättas reklamlåt...

0 kommentarer: