onsdag 22 april 2009

Mumma!!!!

Nu ska jag vräka i mig citronfromage för 4 personer och inte ha dåligt samvete, ens i en hjärncell för det! Har orienterat idag med Palle och Jörgen (även om jag tror att hela idrottsprogrammet var där). Vi sprang 3,5 km och nu behöver jag rätta till kaloribalansen i kroppen känner jag... Man vill ju inte få ett underskott av kalorier nu när plånboken är farligt undernärd...

Hade verkligen ingen lust att irra omkring i skogen idag när jag kom hem från praktiken, mer död än levande, men jag gjorde det i alla fall och lyckades återuppstå. Riktigt skönt! Fick mig att längta ännu mer efter Scottis och ridturerna i skogen... Där pratar vi retreat i världsklass! Magrutorna, de smala benen och skinkorna av stål är bara en bonus ;)

Nu är det dags för "Du är vad du äter" tätt följt av "Grey´s", "Fråga Olle" & "Girl´s of the plaboy mansion". Bästa tv-kvällen! Här ska njutas..



Ha det underbart!

3 kommentarer:

Maddis sa...

Finns det något bättre än Grey´s? Till Grey´s grät man och till fråge Olle rinner tårarna för man skrattar så mycket :)

maddis sa...

jag kollade på Girl´s of the plaboy mansion förut, jag kanske få ta upp det igen :)

Jag kan lugnt adoptera sötungen, det är bra att du är med på ett hörn då vi ju kan turas om och ta hand om henne när hon är jobbig :)

jag jobbar i helgen men lite kul måste man ju ändå få göra :) Du åker väl upp till huvudstaden?

Vad säger du om solning imorgon? Det ska bli 20 grader varmt :)

jen sa...

Gumman, va jag saknar dig och skottis. Va stallet bra som du var och tittade på?
På Lördag kommer det en ny häst. Han ska gå med Puzzle. Ska bli spännande, kanske jagar han ut han me :)
Saknar dig så att det gör ont. Saknar att prata dem dig och få alla dina goda råd om allt.

Kram