fredag 24 april 2009

Vad är väl en bal på slottet?

Kl är lite i åtta och jag har precis städat klart i lägenheten. Det var välbehövligt med tanke på min håriga sambo.. Har köpt kattmat för 300 kr (!!!) i hopp om att hans päls ska sitta kvar på kroppen.. Återstår att se om det ger någon effekt...

Egentligen skulle jag ha befunnit mig i Sthlm just nu med ca 70 okända personer från hela landet i åldern 21-30 år.... Bott på ett tokfint hotell på Östermalm, ätit lyxmiddag och spenderat hela dagen under utbildning på operaterassen.. Kvällen (ungefär nu alltså), skulle ha börjat på en fin restaurang och avslutats i sthlms partymiljö... Antagligen en grej jag bara kommer ha haft möjlighet att uppleva en gång i livet, men nu blev det inte så.. Och även om jag gärna hade velat känna hur det känns att tillhöra gräddan i samhället så är jag nöjd.. Man vet inte vad man missar, bara vad man har.. Och jag har ju en ren lägenhet! ;)

Men men... Blir det inte fest i Malmö framöver får jag väl styra kosan mot Halmstad.. Känns i alla fall som att det är dags att prova mina vingar i lite nya städer... Jag sätter min tilltro till sommaren..

Underbart väder har det varit idag!!! Men jag har inte hunnit göra något åt den här konstanta albinobrännan.. Men i morgon, då ska jag minnsann få tomtekinder och rudolfnäsa om jag så ska sitta ute all day looong! Ok, jag måste hinna med lite beachvolley också men det ska jag väl göra..

Tänk om jag hade haft denna färgen nu..
Och jag som tyckte att jag var blek då!

NU ska jag göra så lite som möjligt.. Fest får det bli i morgon när Jazi finns på plats & förhoppningsvis andra goa människor.. Jannike & Maddis känn er inte utpekade, hi hi...



Måste bara avsluta med en kärlekshälsning till Monica & Nenisen mina kärlekar,
i kvinnlig lyxförpackning! !

0 kommentarer: