måndag 30 mars 2009

Hjärnsläpp!

Tre veckor till tentan eller jag kanske borde säga avrättningen? Har inga förhoppningar om att klara den på första försöket.. Särskilt inte efter dagens lektioner som har letts av en otroligt snäll men väldigt förvirrad kvinna... Känns som hjärnan har blivit centrifugerad varje gång vi har haft henne.. Men hon är ju så snäll på samma gång...

Har fått två av mina klänningar idag *LYCKA* Lite stora men jag tänker inte skicka tillbaka dom, nej nej.. Får man inbyggt marabou-space så är det bara att vara glad åt det!

Om ett par veckor får jag den svarta klänningen.. hade gärna haft den till helgen men det blir till att ta något annat, kanske något vårigt? Hmm.. Måndag och redan klädångest, jisses! Det värsta med att få kläder är att ha-begäret gör sig påmint.. Jag vill ha vårkläder och överallt retas rea-skyltar och erbjudanden med mig. Försöker verkligen hålla köpdjävulen i mig på plats och hittills har det gått över förväntan..

Men jag skulle gärna vilja ha dessa.. hi hi..

Ska krypa upp i soffan med lite te nu och kanske en humanbio.bok.....

...om den följer efter...

0 kommentarer: