fredag 27 mars 2009

Äntligen helg..

..Känns som den här veckan har varit ovanligt lång, jag hoppas att jag behåller samma känsla i helgen.. Dubbla timmar lördag och söndag det vore 96 timmars lycka det!

Lyckades mot alla odds ta mig upp ur sängen halv åtta i morse. Tillbringade kvällen med två roliga typer igår som hade bestämt sig för en vinkväll.. Tanken var att jag bara skulle kika in vid 18-tiden och säga hej och ta ett glas... Hejet tog slut drygt fem timmar och 1,5 vinflaska senare.. Rött vin brukar för det mesta sluta med att jag dagen-efter svär att bli en livstidsdömd nykterist, men icke den här gången.. Bra vin där pastorn =)

Iförd jéllokropp tog jag mig till Olympen för tillsammans med mina kära klasskamrater, som också tycktes ha haft en hård natt, öva mottagning på typ 60 elever i åldern 11-12år... Alltså värsta tänkbara mardrömsscenario "dagen efter"...

Men ungarna var så himla rara så när lektionen var slut så klev mitt humör upp ur sängen och bestämde sig för att kicka igång lite endorfiner... Nu har jag precis kommit hem från simhallen och kroppen och hjärnan har emigrerat.. Tillsammans....

Nu jag ska försöka trycka i mig en kalori, eller tusen (?) och sen ska fettdepåerna fyllas på ännu en gång. Kanske ska slå på stort och köpa en cola?? Det här blir en spännande kväll...

0 kommentarer: