onsdag 11 mars 2009

Biokväll!!

Jippie!! Ikväll ska jag ääääntligen få se filmatiseringen av Stieg Larssons "Män som hatar kvinnor". Är så förväntansfull!! Pallisen har redan sett den men är snäll nog att följa med mig på en repris tillsammans med Pullan och Elin :) Bio är dessutom en suverän ursäkt för att få äta godis, så den ursäkten kommer att utnyttjas till fullo var så säkra!



Nu ska jag ge mig iväg och hämta skidkläderna till Trysilresan. Hoppas att mina ben bär mig hela vägen upp till ica. Hade träningsvärk från dansen redan innan vi hade ett tre timmar långt bollpass idag.. Sparrisben är resultatet! Måste bara tillägga att dans verkligen är den ultimata träningsformen! Alla människor som inte känner att de har tid, råd eller motivation att börja träna, alltså alla ni som är som jag ;), DANSA! Vals och Foxtrot är suveräna träningsmetoder, kan utföras på hemmaplan och det är inte förrän dagen efter man inser att det faktiskt händer något på insidan. Ungefär som en bakfylla fast i positiv form... Och om jag får säga vad jag tycker, och det får jag ju för vem ska hindra mig ha ha, så har dansare enligt mig de snyggaste figurerna - överlägset snyggaste! Bara det är ju en morot! Så kom igen nu alla bunny-wannabes!

0 kommentarer: