fredag 6 mars 2009

Sko dig!!!!

om du inte lever på csn-bidrag alltså, då får du drömma vidare... En helt vanlig fredagkväll och shopoholicen i mig har vaknat med samma aptit som en björn har efter vintern... Buhuu!!! Det finns SÅ MÅNGA SNYGGA SKOR!!!!! Och jag har inte råd att köpa några =( I-lands problem, jag vet.. Men någonstans måste man ju få jämra sig och vara lite ynklig..

Ger er ett litet smakprov på vad min favorit bland alla skobutiker har att erbjuda, Scorett:











Skulle gärna köpa alla om jag hade sisådär 9000 kr som låg och samlade damm, men nu har jag ju inte det.. Om det är någon annan som har det så kan jag tänka mig att ta emot allmosor.. Stolthet är inget vi värdesätter här på campus ;) Nej men, jag kanske kan köpa ett par.. längre fram... Det bästa med Scorett är att dom har så coola och snygga skor som skiljer sig mycket från de övriga etablerade skokedjorna, i alla fall de skokedjor som är till för oss dödliga, samt att de har superkvalité! Det sämsta? Priset såklart.. inte ett par går under 999 kr.. i alla fall inte de som intresserar mig...

Har hittat ett par riktigt snygga jeansleggings som jag gärna skulle ta emot också..



Men de måste beställas från Danmark och de är betydligt dyrare än de som BikBok, Gina Tricot och Vero Moda har att erbjuda.. Så jag får väl helt enkelt pallra mig ner på stan och prova att trycka ner mina fyra grisskinkor i de som finns här, och hålla tummarna för att jag slipper ytterligare kasslereffekt... Sen har Gina en jättesöt klänning på hemsidan som jag vill ha, men den finns inte till försäljning än.. Min bulimidrabbade plånbok klarar nog inte mer... Och dessutom kan ju inte lycka köpas för pengar, inte långsiktig lycka i alla fall, så jag ska ta på mig mina sletna trasor och matcha med mina last-season-shoes och sen.. Sen ska jag bara leeeeee! =)

Nu ska jag se de sista avsnitten av Lipstick Jungle.. Det är flera minuters lycka det ;)

Ha en skööön kväll och en fantastisk helg!!

Sussilullis...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skor..skor :o) DET är lycka...

Anonym sa...

Åh, roligt att hitta din blogg :) Sån information kan du ju inte hemlighålla! Lycka till med pluggandet!