tisdag 3 mars 2009

You suck...

Idag var jag tillbaka på praktiken. Så roligt! Mycket av tiden går åt till skämt och flams och dagarna flyger förbi.. Lite för fort till och med.. Andreas och jag underhöll några 7:e klassare idag, gick hyfsat men inte perfekt, men jag och "steken" är nog lite självkritiska också...

Resten av dagen kommer spenderas med desperata försök till lektionsplanering och tvätt.. Livat värre... Ringde CSN idag också.. Kan sammanfatta det samtalet med meningen- NI SUGER!! Skönt att få spy ur sig det också.. Världens längsta handläggningstid men tack och lov har jag VÄRLDENS UNDERBARASTE FAMILJ! <3

Ska bli kul att åka till Trysil även om det kommer innebära en megakrater i den svältfödda plånboken... Men jag ska nog lyckas med att marknadsföra havregrynsgröt/kexchoklad-dieten, vänta ni bara!

Nu ropar tvättstugan.. Hörs säkert senare...

Chill out... Utan huvudvärk..

0 kommentarer: