tisdag 3 mars 2009

Den vän som hånar dig högst är den som älskar dig bäst...

Jag kan bara instämma i Malins råd: "Leta reda på den sannaste vän du har och håll sedan hårt i henne". Jag har massor av vänner och sen har jag mina Änglavänner.. De som aldrig medvetet har velat såra mig på något sätt och som verkligen gläds med mig när det går bra och delar min gråt i stunder då ljuset falnar..

Jag har den eviga lyckan att ha mer än en VÄN; Monica, Nenisen, Jenny, Karin & Kimmisen. Det är mitt gäng det och de fantastiska änglarna har inte en enda destruktiv, elak eller missunsam cell i sina kroppar.. Jag skulle kunna ge er världens längsta kärleksförklaring men det här får sammanfatta mina känslor för er:

Vänner är tysta änglar som lyfter oss på våra fötter
när våra vingar har problem att komma ihåg hur man
flyger


Läs och begrunda...

http://www.aftonbladet.se/wendela/relationer/article4380768.ab

0 kommentarer: