måndag 30 mars 2009

En härlig avslutning på veckan..

Min tänkta promenad ställdes in på grund av att jag "tvingades" att dröna i sängen till kl var nästan 14.. åh nej åh nej, hi hi... Men i morgon, eller faktiskt redan nu är det en ny vecka vilket innebär nya tag och nya ambitioner att hitta på ursäkter för.. Jag ska i alla fall försöka ge mig ut på motionsrundor den här veckan under de dagar som mitt schema tillåter..

Dagen spenderades i trevligt sällskap med god mat och MTV´s serie om familjen Hodge. Lagom söndagsunderhållning...

Kvällen har bestått av häng tillsammans med Palle och Björn, så himla skoj!!! Cola, choklad och poppe har säkrat vår blodsockernivå inför den kommande veckan, eller antagligen den närmaste månaden, ha ha! Men vad gör det? Livet är till för att njutas! Hade verkligen härlig och saknad qualitytime med de små guldklimparna! Mitt i allt ringde Mammsen och ville att vi (Mor, jag, frulls och håkan-kråkan) skulle boka in en liten avstickare till Turkiet i maj. Om ni tycker att jag är wacko, vänta tills ni har träffat "impulsiva familjen"... Ha ha! Underbara ni! Men tyvärr så har jag ju en skolgång att tänka på och poäng som måste tas.. Dessutom ser jag fram emot när våren flyttar hit på heltid och grillen blir ett stående inslag i vardagen. Palle och jag blev nostalgiska och pratade minnen från förra våren... En härlig tid som ska återupplevas. Vår på campus är vårigare än något annat! Dessutom kommer ju sommaren tillbringas i Växjö, förhoppningsvis utan regn, och jag är så så glad att det är så många härliga själar som har bestämt sig för att stanna här tillsammans med mig, även om de som inte kommer att finnas här kommer att vara saknade..

Lyckades få till ett "spaceigt-samtal" med Henke och Nenisen sent här ikväll också.. Åh!! Mina godingar, jisses vad jag saknar er! Älskar er!! Precis som jag älskar mina sörmländska delar! Ni är såå saknade allihop, men jag är så glad att jag har er!!!

Nu ska jag gå och sova med ett leende, tacksam för de underbara personer som finns i min närhet!

Natti natti....

0 kommentarer: