fredag 8 maj 2009

Äntligen helg!!

Och firandet av helgen ska göras långt! Börjar ikväll med att hänga med Jannike :) Vi ska äta cheesecake, dröna och skvallra en massa.. Tror vi ska prova lite daimkulor till kakan, lovar att rapportera om det var en hit eller ej...

Har precis kommit hem från sista dagen på praktiken, men hann inte säga hej då till vare sig Kenta eller Fidde på riktigt.. Stefan kramade om mig när jag skulle säga hej svejs för den här terminen.. Kändes verkligen som att han gillar en, eller snarare att jag och Andreas är uppskattade. Tror både andreas och jag kommer sakna den där lärartrion, dom är något utöver det vanliga...

Har jobbat idag också, skoj skoj!! =) 4 timmar som bara svischade förbi. Mycket att göra och fick träffa en ny tjej, Nina. Verkligen trevlig och lättsam så ser fram emot att jobba med henne i sommar!

I morgon ska jag sova sova sova! Hoppas till 12, men det är max. Måste hinna ner på stan.. Sniffade på en parfym idag som jag har varit intresserad av sen jag såg reklamen, och jag föll som en fura! Fruktig och somrig precis det jag vill ha :) Var smart nog att be dom ställa undan ett ex, tur det, för när jag slutade var den parfymen slutsåld. Ekonomiskkris my ass!



Annars är det lugna planer inför helgen, blir nog lite tid på tu man hand för mig och Jasmina i morgon. Länge sedan nu och blev glatt överraskad av hennes mess idag. Kanske blir det sivans, kanske inte... Känns som en lugn helg med fina töser är precis det jag vill ha och behöver.

Nu ska jag göra frallor så jag kan bege mig till grannen och frossa i cheesecake all night long. Äta bör man annars dör man ;)

Ha en fin kväll, och lägg märke till.....


SOLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Maddis sa...

Jag ska nog få dig ut på en löparunda om jag ska bära dig runt!:)
Ha en trevlig kväll själv!

Kram

Jannike sa...

hej vännen! åh, tack detsamma - hade hur trevligt som helst och vi måste absolut göra om det snart. kanske i en ny genre? :P

har haft jätteroligt ikväll.. och nu vill jag inte att kvällen ska ta slut.. men.. alla sover.. typ? ha. blupp. uttråkad. hoppas du har roligt! eller har haft iaf! :)

kramar.