onsdag 6 maj 2009

Cheesecake!

Ska fixa en liten godbit till praktiken i morgon, hoppas jag i alla fall. Minns inte om det ska vara 1 eller 1,5 dl socker i. Ha ha! Så går det när man lagrar recepten i hjärnan istället för i en pärm.. Nåja, det värsta som kan hända är att jag får äta upp hela själv, det vore ju synd ;)

Idag fick jag ett till jobberbjudande!! Helt galet! Men Vila släpper jag inte och sommaren känns redan rätt uppbokad så jag sa att till hösten kunde jag vara intresserad. Hoppas att denna underbara arbetsmarknad håller i sig, då blir det inga problem med att få ner min lilla hästbebis!!!

I morgon är näst sista dagen på praktiken, därav kakbaket.. Blandade känslor då elevernas spontana reaktion var : "Neeeejjjjjj!" när jag och Andreas sa att det snart var hej svejs för den här gången. Värmde fint i själen.. Sen att idrottslärarna är guld är ju bara ett plus!

Men någonstans ska det ändå bli skönt att komma in i campusrutinerna igen.. Och få det sista gjort, har lite att ta itu med, som vanligt.

Beställde en bikini igår- Äntligen!! Babe-Jannike var till stor hjälp så nu hoppas jag bara att jag gillar bikinin när den kommer, ska beställa en till färg bara för att vara gardera mig...

Nu lyser solen, underbart! Det ska firas med tvätt och matlagning.. Kom precis på att jag glömt äta idag, tror inte att kidneybönor och mackor räknas som en godkänd måltid?

Ha en mysig kväll, glöm inte Grey´s!

1 kommentarer:

Maddis sa...

Inte glömmer man greys, världens bästa program! Du måste skicka över de där låtarna vi pratade om för hundra år sedan, fast jag kommer inte ihåg vilka det var, gör du? Kram