onsdag 20 maj 2009

Magsäcken har krympt! Men inte magen ;)

Trots den usla dagsformen, tog jag mig till seminariet och hade en riktigt trevlig stund! Alltid kul att sitta och bubbla med klasskamraterna, dom är så snälla! Tiden flög iväg och helt plötsligt var skolveckan slut. Som vanligt har tidsoptimisten i mig haft övertaget så istället för att dega runt hela allkårsveckan måste jag skriva klart examinationsuppgiften. Nåja, det är ju självförvållat så det är bara att sona sitt misstag..

Lyckades skrämma bort huvudvärken med en kopp kaffe. Skön känsla och ett hett tips till alla icke-kaffedrickare!



Kvällen spenderades på ica i dryga 45 minuter, ha ha! Så kan det gå när tre sötsugna små liv ska försöka hitta något som mättar behovet hos alla. När dessutom två av liven är synonymer till ambivalens men ändå vet vad dom inte vill ha blir det inte lättare.. Blev en kompromiss: paj och glass! Men något har hänt... Det tog stopp! Visserligen åt vi inte lite men vi har ätit mer. Kanske ska satsa på dipp och "potatis" nästa gång ändå? Vi vill ju inte riskera att tappa bikini i sommar...

Ska ta mig en kopp te nu och försöka få lite plugg gjort. Jag har ett låååångt sovpass framför mig!


Tack för ikväll!!

Sov så gott!

0 kommentarer: