torsdag 14 maj 2009

Hårigt värre!

Har precis blekt barret.. Är ju en sådan där "hemmablekare" trots alla varningar om att det är tortyr för håret.. Så länge jag har minst tio strån kvar på hjässan kommer jag att fortsätta trotsa frisörernas hutlösa priser och satsa på min hemmablekning för 70kr.. Har faktiskt blivit riktigt bra på min sak, kan till och med bleka utväxten i nacken själv nu. Independent woman!

Men nu till saken... Jag är en sådan som själv kan surfa omkring på nätet och leta efter bra hårprodukter, kanske känns lite schizo med tanke på mitt "hår-hemmabygge" men så är det.. Får jag nys om någon ny produkt så ger jag mig ut i cyberspace och kollar omdömen/recensioner om produkten. Gillar jag det jag läser är det bara ett projekt kvar: Hitta den sida som säljer produkten billigast! Är man student så är man, är man dessutom student i småland så kan ni ju själva förstå hur man blir då. Värsta tänkbara kund ;)
Men jag har lyckats hitta en superb inpackning till överkomligt pris!! Och inte nog med att den är dryg som tusan, doftar mumma och dessutom gör håret lent som silke, det är dessutom en toningsinpackning så har man lite dassig hårfärg kan man fräscha upp den på ett kick utan att för den sakens skull slita ännu mer på de utmattade hårtovorna. Genialiskt är vad det är!



("Revlon Nutri Color Creme" även känd som det lilla undret... Kostar ca 200 kr i butik)

Såå nu kan jag plugga i lung och ro och veta att jag har gjort dagens goda gärning..

Hej svejs!

1 kommentarer:

Emma sa...

VArt köpte du den ? Är den bara för blont hår ? Vad kostade den ? :)