lördag 2 maj 2009

Hälg på riktigt!!

..och det syns i tv-tablån.. Fy vilket ruttet programutbud det är ikväll.. Borde kanske inte bry mig om tv:n med tanke på att vädret är underbart och som gjort för nöjen, men jag och mitt samvete har bildat en pakt.. Vi ska tillbringa kvällen i soffan med godis! Tredje och sista dagen sen får jag sätta fart på dököttet igen, eller i alla fall försöka hindra att det ökar i omfång...

Gick kalasbra att jobba idag! Så kul!! Även om jag känner mig lite vilsen eftersom man inte har koll på utbudet så tyckte jag att jag klarade mig bra, Lina var en väldigt snäll och bra stöttepelare. :) Ska bli kul att jobba på fredag igen!

Har hämtat min telefon idag också, håller tummarna för att den pallar trycket men den verkar piggare. Kanske borde skicka in mig själv på reparation? Var en skata (ursäkta uttrycket), i 3 butiken.. Hon stod inte ens i närheten av kassan så när den blev ledig gick jag självklart fram, men då kom hon farandes och sa att det var väl i alla fall hennes tur? Jag var lite dryg och påpekade att det inte syntes att hon stod i kö.. Låter inte så farligt nu, men jag kan erkänna att jag var lite bitchig, inte ofta det händer. Vem behöver kelloggs när en dryg sur kärring väcker tigern i dig minst lika bra?

Matdags nu!

Hoppas ni har en härlig dag och får en minst lika härlig kväll!

1 kommentarer:

Maddis sa...

Håller med, det är ju lördag och då borde det ju gå lite bra tv! :( Kram