måndag 11 maj 2009

Solen har hälsat på! :)

Mammsen, Håkan och Fredde åker utomlands den 3/6, lyckostar! Men hur gärna jag än vill följa med så jag har ju inte slutat terminen då och sen börjar jag ju jobba direkt veckan efter och har utbildningar och grejer...Hoppas i alla fall att dessa delar av min underbara familj får det toppen! Nästa år är det hela ligan i Serbien!!! :)



jag har förhoppningar om att ta en resa i höst, kanske under kick-off veckan? Borde vara billigare då.. :)

Helgen nu då...

Fredagskvällen var verkligen kalaskul! Jag och Jannike tittade på snyftfilmer och ögonen svämmade över, inte bara en gång.. Men mitt i allt så kunde vi inte låta bli att skratta, var ju en rätt komisk situation.. Där sitter vi och tittar på en hundfilm med cheesecake upp till öronen och gråter. Kanske kom tårarna av att cheesecaken tog slut? låter det vara osagt ;)
följde upp den första snyftfilmen med "Black Beauty", genialiskt drag om man vill vara säker på att tömma tårkanalerna fullständigt, ha ha! En härlig kväll :)

Får ta en ordentlig sammanfattning av helgen i morgon fick lite bråttom nu...

halva dagen har spenderats i olympen på föreläsning. En av de bästa föreläsarna, Pia, men ändå var stämningen sövande.. Hon kände det så trots att vi fick många pauser släppte hon oss tidigare, tack för det! Jag roade mig med att tvätta ett par maskiner.. Missade sköljmedlet så nu kommer jag kunna peela och torka kroppen på samma gång...

Njöt av solen tillsammans med Jannike och Maddis i eftermiddag. Härligt häng med härligt sällskap, gillar den här nya vanan tjejer :)

Cheesecake och film i morgon igen kanske? Tror det är dags att bli hypnotiserad av den tecknade världen...

Ha en härlig kväll nu!

0 kommentarer: