måndag 25 maj 2009

Dålig koll..

Trodde inte att jag åt så mycket i helgen men tydligen gjorde chipsen, alkoholen och godiset sitt för idag har det varit hot hot i Växjö! Tacka min bulliga rumpa för det!

...& tacka biobesöket igår... Åt allt jag kom över, även varma chips som jag inte tidigare har tyckt om , och drack cola till det.. Men myspys var det!


Efter 3,5 timmes bollektion utomhus idag har nu näsan slagit igen och allt som finns i hjärnan är vakuum. Bådar gott inför uppgiften som ska skickas in senaste 00.00 i natt.. Särskilt med tanke på att jag har mer än två frågor kvar och det är inga ja eller nej svar vi talar om här.. No no, här ska det skrivas uppsatser... Förkylningen försöker vrida energin ur mig och jag skulle bara vilja ge efter men tydligen har vi ett kanotpass framför oss kl 8-17 i morgon... Borde kännas jätteroligt men tyvärr inte.. Om det beror på snuvan eller den kommande cykelhajken vet jag inte.. Eller så kanske det är på grund av den där fästingen som kröp på mig idag?

Nu ska här skrivas...

Ps.. Man blir verkligen klokare med åren!


0 kommentarer: