fredag 1 maj 2009

I didn´t start the fire...

Kl är miljoners miljoner och jag ska strax knyta mig.. Är konstigt nog trött trots att valborg till största delen bestod av sömn... Åkte direkt till chefen för gruppbostaden i torsdags, efter praktiken, och diskuterade lön. Hon (chefen alltså) är så himla trevlig och sympatisk! Gillar henne verkligen, och inte blev det sämre av att jag fick ett bra löneförslag som dessutom kanske kan bli ännu bättre. Jag är mer än nöjd redan men man ska ju lyssna på chefen så jag försöker väl höja den lite till då, hi hi... Firade månadslönen med att ta med mig Tarzan ut i solen och hann bara lägga mig ner så hade jag en trevlig person vid min sida :) Skulle egentligen varit på grillfest men det slutade med lite tvätt, frustrerande tvättimmar eftersom torkskåpet inte gick igång. AARRGGHH! Sussade lite mellan maskinerna, sen blev det god mat följt av ett besök på ica.. Godisbegäret hade vaknat.. Kom i säng vid 23.30 cirkus och sussade gott hela natten... riktigt härlig valborgsmässoafton! Bättre än jag vågat hoppas på, även om jag gärna hade delat kvällen med klassens adopterade stjärnstudenter ;)

Dagen har bestått av högkvalificerade gräsrullningar vid GL.. Härligt!

I morgon blir det till å jobbe! Kul Kul! VFO har varit mitt bästa jobb hittills, men jag tror nog att det finns en "risk" att det här nya jobbet slår det. Vila har helt underbara kläder! Skulle vilja ta ut hela lönen i kläder, men det är väl inte lönt... ;) midnattsshumorn är på topp, ha ha!

Nu ska jag nanna...
Sov gott!! / Rödskinnet (Aj aj!)

0 kommentarer: