fredag 29 maj 2009

Echo echo!!

Nu har jag beställt en ny mobil!!! :) En till mig & en till mammsen.. Vi diggar den rosa ;)


Verkar riktigt bra!

8.1 Megapixelkamera, 16 x digital zoom, Autofocus, Xenon blixt och bildstabilisator
Inbyggd GPS (= Slutet på mina förvirrade små äventyr, yeeha!)
FM-radio med RDS
Bluetooth-stereo, PlayNow och Track-ID musikigenkänning
Mediaspelare för musik (MP3, AAC, Midi m.fl.) och video (MPEG4)
MMS
Turbo 3G

Nu väntar jag otåligt här hemma med dreglet hängandes i mungipan. Sen att jag numera har två abonnemang, & en häst på ingång det är en annan sak. Lev i nuet ;)

Ikväll blir det morotsfrossa & soffhäng med Jannike! Perfekta fredagsplaner & en perfekt uppladdning inför morgondagen då jag & J ska försöka bränna upp våra kroppar inför kvällens festligheter. Betakaroten är modellen sen att vi kanske skiftar i orange, so what? Bättre än spökbränna i alla fall :)

Bäst jag sätter fart här så jag hinner bleka hjässan ikväll och fixa lägenheten innan "the girl next door" kommer farandes.

Ha en trevlig kväll!

0 kommentarer: