torsdag 28 maj 2009

God morgon!

Nu har klassen påbörjat sin cykelhajk.. Jag blev hemma... Lite blandade känslor inför det faktiskt... Men som läraren Paul alltid säger, hälsan går först. & även om jag känner mig hundra gånger piggare idag så är jag inte så ok att jag vill spendera natten sovandes utomhus speciellt med tanke på att det de senaste nätterna har spöregnat här då. Men håller tummarna för att klassen får kalasväder hela dagen och natten. Nu skiner iaf solen!

Dagens goda gärning får nog vara att jag lånade ut min cykel till Edis, om luften stannar i däcken alltså. Annars kanske det blir bakslag & blir dagens onda gärning, ha ha!

Just nu längtar jag efter min nässpray som ska komma med post från k-holmet idag - luft!!

Blir visst en impulsvisit med Jannike på stan strax.. Måste få lite saker uträttade så lika bra att ta dom tidigt och i fantastiskt sällskap! ;)
See you later..

1 kommentarer:

Jannike sa...

Hej tjejen!
Tack för kommentaren som röda faran, den ska vi ha mycket roligt med i sommar ;)

Och, ja - skulle va kul att hitta med en kväll innan du åker! Hojta till så ska vi se vad vi kan styra upp!

Hoppas plugget går bra nu!
Kramar